Youtube- fænomener fra Stevns vinder stor pris

Duoen Mika og Tobias løb med prisen for 'Årets reklame' til youtubernes awardshow ’Guldtuben’, der løb af stablen lørdag aften i Royal Arena.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Det startede på et drengeværelse i Boestofte på Stevns.

Tobias Madsen og Mika Schultz, også kendt som Mika og Tobias, indspillede en sang om at løbe tør for mælk og udgav nummeret med selvproduceret musikvideo.

quote Vi er så glade for prisen

Mika og Tobias

Sangen Ikke mere mælk gik viralt og har sidenhen fået over syv millioner visninger på Youtube.

Dengang besøgte TV ØST de to drenge i Boestofte.

Se indslaget her.

 

Prisvindende musikvideo

Siden udgivelsen er drengene blevet landskendte youtubestjerner med megasucces på sociale medier.

Derfor var drengene naturligvis også at finde på den røde løber til Guldtuben 2018 – en prisuddelingsfest for Youtubere og såkaldt influencere.

Ikke mere mælk
Læs også
Mælke-sang fra Stevns set mere end 4 millioner gange
Ikke mere mælk
Læs også
Mælke-sang fra Stevns set mere end 4 millioner gange

Her løb drengene med prisen for ´Årets Reklame’, for musikvideoen ’Landet af Lego’, som er produceret i samarbejde med Legoland. 

Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Guldtuben 2018 løb af stablen i Royal Arena i København. Her var landetst største youtubere, instragrammere og influencere samlet for at hylde det digitale univers.

Aftenens helt store vinder blev Alexander Husum, der løb med showets største pris 'Årets videoskaber'. 

Der var en håndfuld andre reklamer i spil til prisen for Årets reklame, men det var drengene fra Boestofte der løb med prisen for musikvideoen Landet af Lego, som har knap to millioner visninger på Youtube.

Se musikvideoen her.


Nyhedsoverblik