PostNord: Stjålne pakker kommer ikke til at koste kunderne

Mandag morgen blev en postbil stjålet og tømt for pakker i Nakskov. PostNord oplyser, at alle kunder er skadefri.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Hvad gør man, hvis man har fået stjålet sin pakke i PostNords postbil? 

Det har TV ØST spurgt PostNord om, efter en postbil mandag morgen blev stjålet i Nakskov. Tyven var kørt afsted med postbilen og havde efterfølgende tømt den for pakker. 

Postbilen er blevet fundet igen, men hvor mange pakker, der er blevet stjålet, vides ikke endnu.

PostNord oplyser til TV ØST, at de tager direkte kontakt til de kunder, der har fået stjålet en pakke. 

De garanterer samtidig, at alle kunder er skadefri og kommer altså ikke til at skulle bruge hverken forsikring eller penge på nogen måde. Det eneste er, at der selvfølgelig skal sendes en ny pakke af sted, hvilket kan tage ekstra tid. 

Politibils dør
Læs også
Tyv stjal postbil og tømte den for pakker
Politibils dør
Læs også
Tyv stjal postbil og tømte den for pakker

 


Nyhedsoverblik