Lev Livet Klubben - Foredrag og events

Lev Livet Klubben indbyder til spændende foredrag og events om det gode liv.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel

Søndag d. 6. januar kl. 11: Geocaching ved Sorø SøSøndag d. 6. januar kl. 11 går vi på skattejagt med coach Steen Dalum. Det sker ved Sorø Sø, der er en af tre søer omkring Sorø centrum. Vi mødes på parkeringspladsen, der ligger på hjørnet af Kirkevej og Slagelsevej i Sorø - tæt ved vejen, der skiller Sorø Sø og Pedersborg Sø.Sorø Sø er den største af søerne og har en omkreds på 8,2 km. Sorø Akademi, Akademihaven og Parnas ligger ved søens bred. Ved Sorø Sø ligger alle byens søsportsklubber såsom Sorøs berømte roklub samt kano- og kajakklub. Alle har fostret sportsfolk på internationalt plan. Vi kommer også forbi Pedersborg Sø, der er den mindste af de tre søer. Den er 2,5 km i omkreds. Pedersborg Sø ligger med Pedersborg Kirke stolt tronende på voldområdet langs søen. Ligeledes kommer man på sin tur forbi Ankerhus Seminariums smukke bygninger. Også Sorø Camping skråner direkte ned til Pedersborg Sø. Du skal medbringe gode travesko/støvler alt efter vejret og gerne også en smartphone, hvis du har det til rådighed. Inden vi går, vil Steen Dalum vise, hvordan man via www.geochacing.com gratis kan komme i gang. Der er denne gang mulighed for at invitere venner og familie med. Geochaching er en sjov skattejagt, hvor man samtidig får bevæget sig. Alle kan være med. Så mail til os på klublevlivet@tv2east.dk senest d. 4. januar.

Søndag d. 10. februar: Mindful running

Løbetræner og radiovært Morten Dam Sørensen giver et løbekursus i løbestilen mindful running. Arrangementet er fra kl. 10-13 på TV2 ØST's adresse i Vordingborg. Sidste frist for tilmelding er tirsdag d. 5. februar.

Meld dig ind i klubbben allerede i dag  og deltag i arrangementerne. Tilmelding skal ske på klublevlivet@tv2east.dk.

Det er gratis at være med i Klubben - og du kan endda spare penge med det! Gratis medlemskab i Klub Lev Livet – for dig der vil leve godt hele livet.

Nyhedsoverblik