Afslører nyt Lovestorm-logo

Foreningen bag kærlighedsstormen på Lolland og Falster kårer lørdag vinderen af en konkurrence om det bedste logo til bevægelsen.

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel
Dit cookie-tilsagn gør, at indholdet her ikke kan vises. Du kan ændre dit tilsagn ved at klikke på boksen her.

Lolland-Falster Lovestorm afslørede i dag en nyt logo, der skal repræsentere bevægelsen, som opstod i kølvandet på TV2-serien På røven i Nakskov. 

Derfor har QLF, som er foreningen bag kærlighedsstormen for Lolland-Falster, lavet en konkurrence blandt de næsten 23.000 medlemmer i deres Facebook-gruppe, om at finde et logo til initiativet.

I alt 22 personer har deltaget med et eller flere forslag og hver givet deres bud på hvordan et #LollandFalsterLovestorm logo skal se ud. Lørdag klokken 11 blev vinderen kåret og logoet offentliggjort i Theisens Gård i Nakskov bymidte. 

Vinderen af konkurrencen får en præmie i form af en designerstol til en værdi af 9.500 kr.


Nyhedsoverblik